|
Servis Talep Sözleşmesi |
- Garanti süresi fatura tarihinden itibaren 24 aydır. Kullanım hatalarından kaynaklanan arızalı, faturasız, garanti belgesi veya işletmeye alma formu olmayan ürünler garanti kapsamı dışındadır.
- Servis talepleri İstanbul şehir içi 2 gün, şehirdışı 7 gün ve yurtdışı asgari 21 gün önceden belirtilmelidir.
- Gönderilen arızalı cihazın kullanım yeri, bağlantı şekli, akışkan, basınç, sıcaklık bilgileri ve iletişim bilgileri gönderilmelidir.
- Garanti dışı arızalı ürünlerin değişimi veya arıza giderilmesi, müşteri teklifi onaylamasından sonra yapılır.
- Arızalı cihaz tamir süreci, tamir öncesi fiyat teklifimizi onaylayarak, tarafımıza fakslamanızdan sonra gerçekleşecektir.
- Garanti dışı gönderilen arızalı cihazın kargo ve paketleme işlemlerinden tamamen müşterilerimiz sorumludur.
- Ürün teslimi “Teknik Servis Formu” ile yapılır. Değiştirilerek yenisi takılan ürünler üreticisinin garantisindedir.
- Azami tamir süresi 30 iş günüdür.
|
|